Проф. орієнтаційна робота

Анимация Сварка.Красивые анимации Профессии

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ КАБІНЕТ

ЯК ОБРАТИ ПРОФЕСІЮ…


Професійно-орієнтаційна робота це безперервний процес, який розпочинається з аналізу профорієнтаційної роботи за попередній навчальний рік, моніторингу соціального середовища, ринку праці, контингенту учнів ліцею, видання управлінських рішень щодо форм, методів та напрямків профорієнтаційної роботи та реалізація цих заходів у навчальних закладах.

В нашому ліцеї впроваджена Модель управління організації та проведення профорієнтаційної роботи 
Модель управління організації та проведення профорієнтаційної роботи

На 2016-2017 навчальний рік заплановано провести такі заходи професійно-орієнтаційної роботи:

  1. Розробити і обговорити на нараді при директорі конкретний план профорієнтації і набору учнів на навчальний рік.
  2. Визначити наказом по ліцею склад профорієнтаційних бригад з викладачів та майстрів в/н для роботи з учнями випускних класів шкіл регіону.
  3. Поповнювати бібліотечний фонд літературою з питань профорієнтації та закріплення інтересу учнів до професії
  4. Оформлення кабінету профорієнтації
  5. Поповнити кабінет методичними розробками позакласних заходів з профорієнтації
  6. Провести в групах виховні години та виступи
  7. Проводити індивідуальні консультації з учнями та їх батьками з питань підвищення інтересу до обраної професії
  8. Тестування учнів-абітурієнтів на предмет профпридатності
  9. Проводити місячник пропаганди з професій
  10. Забезпечити профорієнтаційне висвітлення роботи ліцею в засобах масової інформації (преса, радіо, Інтернет, зовнішня реклама,телебачення)
  11. Розробити пам’ятки організаторам профорієнтаційної роботи
  12. Проведення нарад з профорієнтаційної роботи
  13. Профорієнтаційна робота по областях України (листування, інформування на автовокзалах, вокзалах, відрядження в райони, індивідуальна робота через учнів, співробітників)
  14. Робота з профорієнтації з міським центром зайнятості
  15. Виступ колективу художньої самодіяльності, організація виставок на районних, міських, обласних заходах
  16. Робота з батьківським комітетом з профорієнтації
  17. Укладання угод з підприємствами і установами для підготовки робітничих кадрів
  18. Вивчення потреб підприємств міста та області в нових робітничих кадрах з метою створення бази для відкриття нових професій
  19. Розробка тестів профпридатності учнів
  20. Екскурсії на підприємства м. Житомира. Зустрічі-бесіди з керівниками та працівниками підприємств
  21. Виставки виробів, макетів, творчих робіт учнів ліцею
  22. Соціологічне опитування «Престижність професії»

ПедПРЕСАМІНІСТЕРСТВО OСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ